Caterham F1 Team

  • Csapatfőnök
    Tony Fernandes
  • Technikai igazgató
    Mike Gascoyne
  • Főtervező
    Lewis Butler
  • Motorfelelős
    Jody Egginton
  • Bázis
    Norfolk, Anglia
  • Weboldal

A Sauber istálló versenyzője, Marcus Ericsson úgy érzi, most már igazi versenyzőnek számít a Forma-1-ben, és nemcsak a létszám van meg vele a mezőnyben...

2015. augusztus 5., szerda

Továbbra is hisznek a csodában, magyarán a Forma-1-be való visszatérésben a Caterham csődbiztosai.

2014. december 23., kedd

A Caterham csődbiztosa, Finbarr O’Connell úgy véli, köszönhetően annak, hogy a leafieldi alakulat rajthoz állt a szezon utolsó versenyén, Abu Dhabiban...

2014. december 2., kedd

A GP2 idei világbajnoka, Jolyon Palmer elárulta, hogy visszautasította a Caterham ajánlatát, miszerint rajthoz állhatott volna a Forma-1 szezonzáró...

2014. november 22., szombat

A hétvégi Abu Dhabi Nagydíjon ismét változik a Forma-1-es időmérő edzés formátuma.

2014. november 21., péntek

A Caterham Forma-1-es csapatának ügyvivője, Finbarr O’Connell úgy nyilatkozott, három hete van a leafieldi alakulatnak arra, hogy befektetőket találjon...

2014. november 21., péntek

A Caterham Forma-1-es csapata csütörtök délután hivatalos közleményben erősítette meg, Kamui Kobayashi mellett Will Stevensnek ad majd lehetőséget a...

2014. november 20., csütörtök

Teljességgel bizonyos, hogy a GP2-es sorozat idei bajnoka, Jolyon Palmer nem mutatkozik be a Forma-1-ben az előttünk álló hétvégén a Caterham színeiben...

2014. november 18., kedd
2013 Nem, hogy előrelépést mutatott volna, az első versenyeken nem tudta tartani a tempót legnagyobb riválisával, a Marussiával. A szezonközi fejlesztések valamelyest segítettek, azonban a régóta várt pontszerzés most sem valósult meg, és végül csak az utolsó 11. pozícióban végzett az alakulat.
2012 A csapat nevet váltott és a Team Lotus nevet a Caterham váltotta, miután a sportautók gyártására specializálódott cégcsoport, melyet a csapatfőnök, Tony Fernandes birtokol, felvásárolta az F1-es istállót. A KERS rendszerrel ellátott autóval versenyző Heikki Kovalainen-Vitaly Petrov páros úgy tűnt, hogy a szezon közepére felzárkózott, azonban a hajrában alulmaradt ellenfeleivel szemben, azonban végül sikerült megelőznie a Marussiát és megszerezte a tizedik helyet a konstruktőrök versenyében.
2011 Cosworth motorról Renault-ra váltott, és a Red Bull váltóját illetve hidraulikus rendszerét használta. Megerősítette pozícióját, mint a legjobb újonc istálló és egyes versenyeken a középmezőnyben harcolt. Tesztpilótája, Karun Chandhok lehetőséget kapott Jarno Trulli helyén Németországban. A csapat ismét a tizedik helyen végzett a bajnokságban.
2010 A híres név visszatért a Forma-1-be – 1994 után először. Egy teljesen új angol bázisú alakulat, egy maláj konzorciummal a háta mögött. Első versenyén mindkét autója célba ért, szinte azonnal látni lehetett, hogy az újoncok közül a legerősebb lesz. Bár nem szerzett pontokat, eredményei alapján, a tízedik helyen zárta a bajnokságot.
Csapatok és pilóták profilkép: 
Szezon Motor VB Pont Rajt GY Pole LK
2014 Renault Az idei év adatai feldolgozás alatt...
2013 Renault 11. 0.00 19 0 0 0
2012 Renault 10. 0.00 20 0 0 0
2011 Renault 10. 0.00 19 0 0 0
2010 Cosworth 10. 0.00 19 0 0 0

VB=Világbajnoki cím; GY=Győzelem; LK=Leggyorsabb kör

Statisztikák:
Világbajnoki cím 0
Rajt 77
Győzelem 0
Dobogós helyezés 0
Pole pozíció 0
Leggyorsabb kör 0
Pontszám 0.00
Tények, és adatok:
Legjobb rajtpozíció Tizennegyedik hely
Legjobb eredmény Tizenegyedik hely
Legjobb vb-pozíció Tizedik hely, 2010, 0 pont
Első verseny Bahreini GP, 2010 – Heikki Kovalainen
Első pontok -
Első győzelem -
Első pole pozíció -

Adatok 2013-ig bezárólag.